Přeskočit na obsah

CUSTOMER CARE COORDINATOR

Praha 15

Centrála Phoenix

V rámci oddělení Pharma Services obsazujeme pozici CUSTOMER CARE COORDINATOR, který bude mít na starost profesionální spolupráci s našimi dodavateli při poskytování logisticko-obchodních služeb.

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Komunikace se zákazníky a kolegy napříč odděleními
  • Operativní řešení obchodních i logistických témat, analytická činnost
  • Spolupráce na aktivitách ke zlepšení interních procesů, řízení nových projektů a služeb
  • Účast na obchodních jednáních, pravidelný reporting, fakturace služeb

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti na obdobné pozici alespoň 2 roky
  • Znalost farmacie a logistiky výhodou
  • Angličtina na pokročilé úrovni
  • Znalost práce s MS Office - zejména Excel
  • Samostatnost, pro-zákaznický přístup a ochotu chuť učit se nové věci

CO U NÁS ZÍSKÁTE?

  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Možnost práce z domova v rozsahu dle pravidel společnosti
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 300,-
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
Místo výkonu práce:
Vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor