BUSINESS ASSISTANT
Praha
Centrála BENU
V rámci provozního oddělení BENU lékáren hledáme posilu, která se nezalekne administrativy, dynamické práce a každodenní komunikace s kolegy napříč společností. Na pozici BUSINESS ASSISTENTA budete přímou kontaktní osobou pro lékárny a kolegy na centrále.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Administrace přístupů do firemních systémů a databází lékáren.
- Organizační a administrativní podpora při jednáních provozního oddělení.
- Pravidelná aktualizace firemního intranetu. Správa e-mailových účtů.
- Support při otevírání nových lékáren - objednávky internetového připojení, evidence lékárny do EET.
- Ad hoc činnosti - aktualizace provozních manuálů, podpora při organizaci eventů a dalších aktivitách.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
- Komunikativní znalost AJ.
- Silné organizační a komunikační schopnosti.
- znalost práce s Excelem dalšími MS Office nástroji.
- Pečlivost, spolehlivost. Orientace na detail.
- Kreativita a samostatnost.
- Zkušenosti na obdobné pozici
CO U NÁS ZÍSKÁTE NAVÍC?
- Příjemné pracovní prostředí bez open space
- Možnost občasné práce z domova
- Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
- Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
- Multisport kartu za 300,-
- Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
- Cafeterie ve výši 3000,- / rok
- Příspěvek za odpracované roky
- Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
- Speciální lékařská péče EUC premium
- 25 dnů dovolené
- Jazykové kurzy
- Možnost parkování u kanceláří
- Zvýhodněné mobilní tarify
- Mobilní telefon, notebook
Místo výkonu práce:
Vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.