Přeskočit na obsah

BUSINESS ASSISTANT

Praha

Centrála BENU

V rámci provozního oddělení BENU lékáren hledáme posilu, která se nezalekne administrativy, dynamické práce a každodenní komunikace s kolegy napříč společností. Na pozici BUSINESS ASSISTENTA budete přímou kontaktní osobou pro lékárny a kolegy na centrále.

CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?

  • Administrace přístupů do firemních systémů a databází lékáren.
  • Organizační a administrativní podpora při jednáních provozního oddělení.
  • Pravidelná aktualizace firemního intranetu. Správa e-mailových účtů.
  • Support při otevírání nových lékáren - objednávky internetového připojení, evidence lékárny do EET.
  • Ad hoc činnosti - aktualizace provozních manuálů, podpora při organizaci eventů a dalších aktivitách.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
  • Komunikativní znalost AJ.
  • Silné organizační a komunikační schopnosti.
  • znalost práce s Excelem dalšími MS Office nástroji.
  • Pečlivost, spolehlivost. Orientace na detail.
  • Kreativita a samostatnost.
  • Zkušenosti na obdobné pozici

CO U NÁS ZÍSKÁTE NAVÍC?

  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Možnost občasné práce z domova
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 300,-
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
  • Mobilní telefon, notebook
Místo výkonu práce:
Vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor