Přeskočit na obsah

REFERENT NÁKUPU A ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Brno

centrála

Do našeho týmu v Brně hledáme nového kolegu na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu pro konsignační sklady, který bude zodpovědný za níže uvedené činnosti.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Činnosti zákaznického servisu – komunikace s dodavateli v režimu servisního skladování
  • Sledování plnění dodávek, správa master dat zákazníků a produktů
  • Vykonávání nákupu svěřeného sortimentu v režimu konsignace
  • Realizace a zodpovědnost za pravidelné doplňování zboží
  • Vyřizování dodavatelských reklamací
  • Marketingová podpora – nastavování nabídek dle požadavků dodavatele
  • Reporting zpráv o prodeji a stavu zásob dodavatelům
  • Spolupráce s odděleními napříč společností
  • Příprava vývozních dokumentů pro mezinárodní obchod (CMR) – spolupráce s celním oddělením

Co od Vás očekáváme:

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Pokročilá znalost MS Office – zejména Excell
  • Řidičský průkaz skupiny B - výhodou
  • Středoškolské vzdělání
  • Čistý trestní rejstřík
  • Příjemné vystupování a projev
  • Komunikační dovednosti
  • Chuť učit se nové věci a vzdělávat se
  • Týmová práce

Co u nás získáte navíc?

  • 10.000 Kč / rok sleva na nákup v lékárnách BENU
  • 3.000 Kč / rok příspěvek do Cafeterie na volnočasové aktivity
  • od 2.400 Kč / rok příspěvek za odpracované roky
  • 450 Kč / měsíc zvýhodněná Multisport karta, možnost doprovodných karet
  • 150 Kč hodnota stravenky, kantýna na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Výhodnější nákup vozů ŠKODA, zvýhodněné volání pro rodinu a blízké
  • Tank kartu Benzina – tankování za zvýhodněné ceny v síti Orlen
  • Odměny za doporučení nových kolegů
  • Lékařská péče EUC plus
Místo výkonu práce:
Brno
Vzdělání:
SŠ (maturita)
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor