HELPDESK SPECIALISTA
Praha hl.m.
Phoenix
Hledáme zkušeného HELPDESK SPECIALISTU, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám zajistit kvalitní podporu našim zákazníkům.
Co bude náplní Vaší práce:
- Příjem požadavků od uživatelů, jejich evidence a řešení na první úrovni technické podpory
- Monitoring událostí z dohledových aplikací a nástrojů
- Evidence, kategorizace a řízení celého životního cyklu ticketu
- Předávání požadavků na další úrovně řešení
- Komunikace závažných výpadků služeb
- Hledání možností pro zlepšení každodenního fungování helpdesku
- Příprava dokumentace, manuálů a školení pro uživatele
Co od Vás očekáváme:
- Všeobecný přehled o IT technologiích
- Ukončené SŠ vzdělání technického směru
- Anglický jazyk – schopnost číst technickou dokumentaci
- Dobré komunikační dovednosti
- Svědomitost, proaktivitu a pečlivost při plnění zadaných úkolů
Co u nás získáte navíc?
- Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
- Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
- Multisport kartu za 370,-
- Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
- Cafeterie ve výši 3000,- / rok
- Příspěvek za odpracované roky
- Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
- Speciální lékařská péče EUC premium
- 25 dnů dovolené
- Možnost parkování u kanceláří
- Zvýhodněné mobilní tarify
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Vzdělání:
SŠ (maturita)
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.