Přeskočit na obsah

HELPDESK SPECIALIST

Praha hl.m.

Phoenix

Do našeho IT oddělení přivítáme nadšené kolegy. V rámci rozšiřování našeho IT oddělení obsazujeme pozici HELPDESK SPECIALISTA. Hledáte nové uplatnění a máte zkušenost z prostředí e-commerce? Pak hledáme právě Vás!

Co bude náplní Vaší práce:

  • Příjem požadavků od uživatelů, jejich evidence a řešení na první úrovni technické podpory
  • Monitoring událostí z dohledových aplikací a nástrojů
  • Evidence, kategorizace a řízení celého životního cyklu ticketu
  • Předávání požadavků na další úrovně řešení
  • Komunikace závažných výpadků služeb
  • Hledání možností pro zlepšení každodenního fungování helpdesku

Co od Vás očekáváme:

  • Všeobecný přehled o IT technologiích
  • Zkušenost ze světa e-commerce
  • SŠ vzdělání, ideálně technického směru nebo adekvátní zkušenosti.
  • Anglický jazyk – schopnost číst technickou dokumentaci a emailová komunikace
  • Dobré komunikativní dovednosti
  • Svědomitost, proaktivitu a pečlivost při plnění zadaných úkolů

Co u nás získáte navíc?

  • 10.000 Kč/rok sleva na nákup v lékárnách BENU
  • 3.000 Kč/rok příspěvek do Cafeterie na volnočasové aktivity
  • od 2.400 Kč/rok příspěvek za odpracované roky
  • 450 Kč/měsíc zvýhodněná Multisport karta, možnost doprovodných karet
  • 150 Kč hodnota stravenky, kantýna na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Výhodnější nákup vozů ŠKODA, zvýhodněné volání pro rodinu a blízké
  • Tank kartu Benzina – tankování za zvýhodněné ceny v síti Orlen
  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Odměny za doporučení nových kolegů
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Lékařská péče EUC plus
  • Notebook, mobilní telefon
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Vzdělání:
SŠ (maturita)
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor