CRM & CUSTOMER JOURNEY OWNER
Praha hl.m.
BENU
Pavel ve svém oddělení otevírá pozici CRM & CUSTOMER JOURNEY OWNERA, který bude na základě dat vytvářet zákaznické cesty, vyhodnocovat dopad komunikace jednotlivými kanály a podílet se na implementaci nového cloud based CRM řešení. Hledáme někoho, kdo za daty dokáže vidět reálné zákazníky a jejich potřeby a zároveň vítá každou novou informaci jako zdroj vylepšení stávajícího nastavení.
Co bude náplní Vaší práce:
- Spolupráce na implementaci CRM systému
- Tvorba mikro segmentace zákazníků a nastavení zákaznické cesty
- Kooperace se zainteresovanými stranami (IT, marketing, e-commerce) při úpravě a návrhu zákaznických procesů
- Rozvoj a úprava marketingových kampaní a jejich následné vyhodnocování
- Práce se zákaznickými daty
Co od Vás očekáváme:
- Předchozí zkušenosti na pozici CRM Owner/Campaign Manager/Digital Manager výhodou
- Zkušenosti se zaváděním nových technologických řešení (CRM apod.)
- Pochopení potřeb zákazníka BENU
- Silnou orientaci na práci s daty
- Zájem tvořit nový koncept na současných základech
Co u nás získáte navíc?
- Příjemné pracovní prostředí bez open space
- Možnost práce z domova
- Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
- Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
- Multisport kartu za 370,-
- Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
- Cafeterie ve výši 3000,- / rok
- Příspěvek za odpracované roky
- Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenského velkoobchodu
- Speciální lékařská péče EUC premium
- 25 dnů dovolené
- Jazykové kurzy
- Možnost parkování u kanceláří
- Zvýhodněné mobilní tarify
- Mobilní telefon, notebook
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Vzdělání:
VOŠ
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.