Přeskočit na obsah

CRM & CUSTOMER JOURNEY OWNER

Praha hl.m.

BENU

Pavel ve svém oddělení otevírá pozici CRM & CUSTOMER JOURNEY OWNERA, který bude na základě dat vytvářet zákaznické cesty, vyhodnocovat dopad komunikace jednotlivými kanály a podílet se na implementaci nového cloud based CRM řešení. Hledáme někoho, kdo za daty dokáže vidět reálné zákazníky a jejich potřeby a zároveň vítá každou novou informaci jako zdroj vylepšení stávajícího nastavení.


Co bude náplní Vaší práce:

  • Spolupráce na implementaci CRM systému 
  • Tvorba mikro segmentace zákazníků a nastavení zákaznické cesty
  • Kooperace se zainteresovanými stranami (IT, marketing, e-commerce) při úpravě a návrhu zákaznických procesů 
  • Rozvoj a úprava marketingových kampaní a jejich následné vyhodnocování
  • Práce se zákaznickými daty

Co od Vás očekáváme:

  • Předchozí zkušenosti na pozici CRM Owner/Campaign Manager/Digital Manager výhodou
  • Zkušenosti se zaváděním nových technologických řešení (CRM apod.)
  • Pochopení potřeb zákazníka BENU
  • Silnou orientaci na práci s daty 
  • Zájem tvořit nový koncept na současných základech

Co u nás získáte navíc?

  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Možnost práce z domova
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 370,-
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenského velkoobchodu
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
  • Mobilní telefon, notebook
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Vzdělání:
VOŠ
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor