Přeskočit na obsah

SPECIALISTA CALL CENTRA

Praha hl.m.

BENU

Pro doplnění týmu zákaznické podpory BENU, hledáme nového člena na pozici SPECIALISTA CALL CENTRA. Pokud Vám nevadí každodenní komunikace se zákazníky ať už po telefonu či skrze e-mailovou komunikaci, rádi se s Vámi potkáme osobně.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Naši zákaznickou linku tvoří malý, ale skvěle sehraný tým do kterého hledáme 1 novou posilu
  • Vyřizujeme po telefonu a e-mailu dotazy našich zákazníků, neprodáváme ani neděláme akvizice! Velkou výhodou je kandidátova znalost angličtiny
  • Rádi bychom v týmu přivítali někoho kdo si rozumí s balíčkem MS Office
  • Pracujeme pouze na pravidelné denní směny
  • Komunikujeme s našimi BENU lékárnami a dalšími interními odděleními společnosti.

Co od Vás očekáváme:

  • Hledáme týmového hráče, který má zkušenosti se zákaznickým servisem a vyřizováním spousty e-mailové komunikace, velkou výhodou je zkušenost s vyřizováním reklamací
  • Můžeš být i student těsně po škole nebo maminka/tatínek po rodičovské dovolené
  • Měl bys být komunikativní, zodpovědný, povahou kliďas a týmový hráč
  • Musíš si rozumět s počítačem (poslat e-mail) a umět dobře česky

Co u nás získáte navíc?

  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 300,-
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor