VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Praha 15
Centrála BENU
Nejen na našich lékárnách, ale také na zákaznické lince BENU si bereme zdraví našich zákazníků na starost. Hledáme kolegu/kolegyni, který má v malíku výborné komunikační a organizační schopnosti, umí vést a motivovat tým operátorů a zároveň se bude podílet na zlepšování poskytování našich služeb v rámci zákaznické linky.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE?
- Zajištění plynulého chodu zákaznického servisu
- Vedení a motivace menšího týmu (plánování docházky, personální obsazení, zaškolení)
- Komunikace napříč dalšími odděleními společnosti
- Strategický rozvoj zákaznického servisu a jeho automatizace
- Pravidelný reporting vedení
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Zkušenosti na obdobné pozici na zákaznické podpoře min. 2 roky
- Zkušenosti s vedením týmu
- Zájem a chuť být nápomocný našim zákazníkům
- Odolnost vůči stresu, přizpůsobivost k rychlým změnám
- Výborné komunikační schopnost a organizace práce
- Pro-aktivita, pokročilá orientace v MS Office a interních systémech
CO U NÁS ZÍSKÁTE NAVÍC?
- Příjemné pracovní prostředí bez openspace
- Možnost občasné práce z domova
- Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
- Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
- Multisport kartu za 300,-
- Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
- Cafeterie ve výši 3000,- / rok
- Příspěvek za odpracované roky
- Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
- Speciální lékařská péče EUC premium
- 25 dnů dovolené
- Jazykové kurzy
- Možnost parkování u kanceláří
- Zvýhodněné mobilní tarify
- Mobilní telefon, notebook
- Možnost parkování přímo u kanceláří
Pozice je vhodná pro muže i ženy.
Místo výkonu práce:
Vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.