Přeskočit na obsah

VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Praha 15

Centrála BENU

Nejen na našich lékárnách, ale také na zákaznické lince BENU si bereme zdraví našich zákazníků na starost. Hledáme kolegu/kolegyni, který má v malíku výborné komunikační a organizační schopnosti, umí vést a motivovat tým operátorů a zároveň se bude podílet na zlepšování poskytování našich služeb v rámci zákaznické linky.

NÁPLŇ PRÁCE:

• Zajištění plynulého chodu zákaznického servisu.
• Vedení a motivace menšího týmu (plánování docházky, personální obsazení, zaškolení).
• Komunikace napříč dalšími odděleními společnosti.
• Strategický rozvoj zákaznického servisu a jeho automatizace.
• Pravidelný reporting vedení.

JAKÉ BYSTE MĚL/-A MÍT PŘEDPOKLADY?

• Zkušenosti na obdobné pozici na zákaznické podpoře min. 2 roky.
• Zkušenosti s vedením týmu.
• Zájem a chuť, být nápomocný našim zákazníkům.
• Odolnost vůči stresu, přizpůsobivost k rychlým změnám.
• Výborné komunikační schopnost a organizace práce.
• Pro-aktivita, pokročilá orientace v MS Office a interních systémech.

NABÍZÍME:

• Zázemí stabilní a rychle rostoucí společnosti.
• Pozici, kde můžete skutečně POMÁHAT.
• Odpovídající finanční ohodnocení.
• Prostory kanceláří v Praze-Hostivaři.
• 25 dní dovolené, Elektronické stravenky, příspěvek do Cafeterie, Multisport kartu, zvýhodněné nákupy v BENU lékárnách (po zkušební době), zvýhodněné nákupy z lékárenského velkoskladu Phoenix (po zkušební době), lékařskou péči u našeho smluvního partnera EUC klinik.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.

Místo výkonu práce:
Vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor