Přeskočit na obsah

OPERÁTOR ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Praha 15

Centrála Phoenix

Pro oddělení zákaznické podpory Phoenix, hledáme komunikativního člena týmu, jehož hlavním záběrem bude vyřizování telefonických a e-mailových dotazů našich zákazníků (lékáren, lékařů apod.)

NÁPLŇ PRÁCE:

• Realizace objednávek zákazníků.
• Přijímání a řešení reklamací.
• Vyřizování dotazů od zákazníků – doprava, dostupnost zboží, opisy dokladů atd.

POŽADUJEME:

• Středoškolské vzdělání ukončené maturitou.
• Zodpovědný přístup k práci.
• Pečlivost, spolehlivost, flexibilita.
• Základní znalost práce s MS Excel, Word, Power Point a Outlook.
• Praxe v oboru výhodou.
• Práce na směnný provoz.

NABÍZÍME:

• Samostatnou a zodpovědnou pozici.
• Možnost odborného rozvoje a kariérního růstu.
• 25 dní dovolené navíc.
• Stravenky v elektronické podobě, příspěvek 3.000 Kč/rok do Kafeterie, zvýhodněné nákupy z velkoskladu Phoenix, zvýhodněné nákupy v rámci BENU lékáren, Multisport karta, EUC lékařská péče.

 

Pokud Vás tato pozice zaujala a předpokládáte, že splňujete uvedené požadavky prosím odpovězte prostřednictvím tlačítka "ODPOVĚDĚT".

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a dalších osobních materiálů dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas poskytujete na období 3 let od jeho zaslání.

Místo výkonu práce:
Vzdělání:
Vzdělání není podstatné
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor