Přeskočit na obsah

KEY ACCOUNT MANAGER

Centrála Phoenix

V rámci obchodního oddělení společnosti PHOENIX obsazujeme pozici Key Account Managera pro nemocniční zákazníky s předchozími zkušenostmi ve farmacii a s jasnou orientací na výsledek. Na této pozici se budete pohybovat zejména v oblasti východních Čech a Moravy.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Vyjednávání s klíčovými zákazníky – obchodní podmínky, smlouvy, pohledávky.
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.
  • Zodpovědnost za plnění cílů a kvartálních ukazatelů.
  • Spolupráce napříč odděleními.
  • Analýza vyhodnocování a návrhy vylepšení spolupráce se svěřenými zákazníky.

POŽADAVKY:

  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Předchozí zkušenosti na podobné pozici ve farmacii po dobu 3 let.
  • Vynikající komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti.
  • Ochotu cestovat - ŘP.
  • Odolnost vůči stresu a flexibilita, orientace na výsledek.
  • Znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
  • AJ na úrovni min. B2 výhodou.

NABÍZÍME:

  • Zázemí ve stabilní nadnárodní společnosti.
  • Kreativní a různorodou práci.
  • Služební vůz i k soukromým účelům, mobilní telefon a notebook.
  • 25 dní dovolené/rok.
  • Příspěvek do Cafeterie, elektronické stravenky v hodnotě 105,- Kč, zvýhodněné nákupy z velkoskladu Phoenix a Benu lékáren, Multisport kartu, EUC lékařskou péči.
Vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Pracovní poměr:
Práce na plný úvazek

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor