OPERÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Praha
Phoenix
Pro oddělení zákaznické podpory Phoenix, hledáme komunikativního člena týmu, jehož hlavním záběrem bude realizace telefonických objednávek lékáren, vyřizování jejich dotazů a požadavků ve spolupráci s dalšími odděleními. Pokud hledáte práci ve fajn kolektivu a rádi komunikujete s lidmi, tak jste na správném místě.
Co bude náplní Vaší práce:
- Realizace tel. objednávek lékáren
- Vyřizování dotazů zákazníků (dodání a dostupnost zboží, opisy dokladů, přijímání reklamací atd.)
- Komunikace s ostatními odděleními
Co od Vás očekáváme:
- Středoškolské vzdělání ukončené maturitou
- Zodpovědný přístup k práci
- Pečlivost, spolehlivost, flexibilitu
- Znalost práce s balíčkem MS Office (Excel, Word, Power Point a Outlook)
- Praxe v oboru výhodou
Co u nás získáte navíc?
- 10.000 Kč/rok sleva na nákup v lékárnách BENU
- 3.000 Kč/rok příspěvek do Cafeterie na volnočasové aktivity
- od 2.400 Kč/rok příspěvek za odpracované roky
- 450 Kč/měsíc zvýhodněná Multisport karta, možnost doprovodných karet
- 150 Kč hodnota stravenky, firemní stravování v prostorách centrály
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Výhodnější nákup vozů ŠKODA, zvýhodněné volání pro rodinu a blízké
- Tank kartu Benzina – tankování za zvýhodněné ceny v síti Orlen
- Odměny za doporučení nových kolegů
- Lékařská péče EUC plus
Místo výkonu práce:
Praha
Vzdělání:
SŠ (maturita)
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.