Přeskočit na obsah

OPERÁTOR/KA ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Praha

Phoenix

Pro oddělení zákaznické podpory Phoenix, hledáme komunikativního člena týmu, jehož hlavním záběrem bude realizace telefonických objednávek lékáren, vyřizování jejich dotazů a požadavků ve spolupráci s dalšími odděleními. Pokud hledáte práci ve fajn kolektivu a rádi komunikujete s lidmi, tak jste na správném místě.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Realizace tel. objednávek lékáren
  • Vyřizování dotazů zákazníků (dodání a dostupnost zboží, opisy dokladů, přijímání reklamací atd.)
  • Komunikace s ostatními odděleními

Co od Vás očekáváme:

  • Středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • Zodpovědný přístup k práci
  • Pečlivost, spolehlivost, flexibilitu
  • Znalost práce s balíčkem MS Office (Excel, Word, Power Point a Outlook)
  • Praxe v oboru výhodou

Co u nás získáte navíc?

  • 10.000 Kč/rok sleva na nákup v lékárnách BENU
  • 3.000 Kč/rok příspěvek do Cafeterie na volnočasové aktivity
  • od 2.400 Kč/rok příspěvek za odpracované roky
  • 450 Kč/měsíc zvýhodněná Multisport karta, možnost doprovodných karet
  • 150 Kč hodnota stravenky, firemní stravování v prostorách centrály
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Výhodnější nákup vozů ŠKODA, zvýhodněné volání pro rodinu a blízké
  • Tank kartu Benzina – tankování za zvýhodněné ceny v síti Orlen
  • Odměny za doporučení nových kolegů
  • Lékařská péče EUC plus
Místo výkonu práce:
Praha
Vzdělání:
SŠ (maturita)
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor