ASISTENT PRÁVNÍHO ODDĚLENÍ
Praha hl.m.
BENU
Hledáme pečlivého kolegu/kolegyni, který se s námi bude podílet na plynulém chodu právního oddělení a pomůže nám tak se všudy přítomnou administrativou. :-)
V týmu uvítáme parťáka, co má rád ve věcech pořádek, je komunikačně zdatný a chce být součástí týmu, který se při práci rád zasměje.
Co bude náplní Vaší práce:
- Administrativní podpora oddělení, archivace smluv
- Správa a školení systému pro schvalování a archivaci smluv
- Evidence, přijímání a odbavování pošty včetně správy datových schránek
- Zodpovědnost za aktuálnost informací na intranetu právního oddělení a práce s dalšími interními programy
- Komunikace s pojišťovacím makléřem ohledně pojistných událostí
- Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené středoškolské vzdělání
- Výborná znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka výhodou
- Předchozí zkušenosti na administrativní pozici v právním oddělením výhodou
- Uživatelská znalost práce s balíčkem MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Příjemné vystupování a dobré komunikační a organizační dovednosti
- Smysl pro řád, precizní přístup k práci a spolehlivost
Co u nás získáte navíc?
- 10.000 Kč/rok sleva na nákup v lékárnách BENU
- 3.000 Kč/rok příspěvek do Cafeterie na volnočasové aktivity
- od 2.400 Kč/rok příspěvek za odpracované roky
- 450 Kč/měsíc zvýhodněná Multisport karta, možnost doprovodných karet
- 150 Kč hodnota stravenky, firemní stravování v prostorách centrály
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Výhodnější nákup vozů ŠKODA, zvýhodněné volání pro rodinu a blízké
- Tank kartu Benzina – tankování za zvýhodněné ceny v síti Orlen
- Odměny za doporučení nových kolegů
- Lékařská péče EUC plus
- Možnost parkování u kanceláří
- Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
- Příjemné pracovní prostředí bez open space
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Vzdělání:
SŠ (maturita)
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou
Máte zájem o tuto pozici?
Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.