Přeskočit na obsah

SPECIALISTA CALL CENTRA - pasivní linka

Praha hl.m.

BENU

Pro doplnění týmu zákaznické podpory BENU, hledáme nového člena na pozici SPECIALISTA CALL CENTRA. Pokud Vám nevadí každodenní komunikace se zákazníky ať už po telefonu či skrze e-mailovou komunikaci, rádi se s Vámi potkáme osobně.

Co bude náplní Vaší práce:

  • Zodpovídání dotazů našich zákazníků po telefonu a e-mailu
  • Práce s interními systémy a balíčkem MS Office
  • Komunikace napříč dalšími odděleními společnosti a týmem call centra

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenosti se zákaznickým servisem a vyřizováním spousty e-mailové komunikace
  • Velmi dobrý mluvený a psaný projev
  • Týmovost ale zároveň samostatnost
  • Pro-zákaznický přístup, zodpovědnost a komunikativnost

Co u nás získáte navíc?

  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 370,-
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenský velkoobchod
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor