Přeskočit na obsah

E-COMMERCE ASSISTANT

Praha hl.m.

BENU

Abychom podpořili naše BENU e-commerce projekty, hledáme parťáka a zároveň i pravou ruku ředitele Michala, který mu pomůže se širokou agendou atraktivních on-line aktivit. Michal k sobě hledá někoho, kdo chce hranice svých dovedností posouvat dál a má v plánu se v horizontu 1-2 let profilovat do specializovanější role. 



Co bude náplní Vaší práce:

  • Administrativní podpora ředitele e-commerce
  • Vedení e-commerce projektů menšího typu
  • Příprava prezentací (v ČJ i  AJ)  a reportů pro jednání s vedením firmy
  • Vedení evidence smluv s externími dodavateli vč. fakturací
  • Zpracování dokladů o provedení marketingových akcí pro dodavatele a jejich kompletní a přehledná evidence

Co od Vás očekáváme:

  • Výbornou znalost práce s MS Office - zvládnutí každodenní práce se základními nástroji /zejména MS Excel, Power Point, MS Word/
  • Preciznost se smyslem pro detail a čísla
  • Schopnost s předstihem plánovat a dodržovat termíny
  • Znalost anglického jazyka / slovem i písmem / úroveň C1
  • VŠ vzdělání

Co u nás získáte navíc?

  • Příjemné pracovní prostředí bez open space
  • Možnost práce z domova
  • Přátelský pracovní tým kolegů a nadřízených (teambuildingy)
  • Elektronické stravenky / 105 Kč a firemní stravování v prostorách centrály
  • Multisport kartu za 300,-
  • Zaměstnaneckou kartu věrnostního programu BENU PLUS (zvýhodněné nákupy produktů BENU lékáren)
  • Cafeterie ve výši 3000,- / rok
  • Příspěvek za odpracované roky
  • Zvýhodněné nákupy z Phoenix lékárenského velkoobchodu
  • Speciální lékařská péče EUC premium
  • 25 dnů dovolené
  • Jazykové kurzy
  • Možnost parkování u kanceláří
  • Zvýhodněné mobilní tarify
Místo výkonu práce:
Praha hl.m.
Pracovní poměr:
plný
Platové podmínky:
dohodou

Máte zájem o tuto pozici?

Napište nám. Budeme vás do 3 pracovních dnů kontaktovat.

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor